Войти

Əhməd Oruc vəfat etdi

Hadisə

Bir neçə ay əvvəl bağlanan Azadlıq Partiyasının sədri Əhməd Oruc vəfat edib.


Mediaxeberleri.Az xəbər verir ki, bununla bağlı sosial şəbəkədə məlumat yayılıb.

Qeyd edək ki, bir müddət əvvəl Əhməd Oruc insult keçirərək xəstəxanaya yerləşdirilmişdi.

Ramiz Mehdiyevin səhhəti pisləşdi – Özəl klinikadan həkimlər gəldi

Ölkə

Prezident Administrasiyasının sabiq rəhbəri, hazırda ev dustaqlığında saxlanılan Ramiz Mehdiyevlə bağlı yeni məlumatlar var.

Mediaxeberleri.Az Gununsesi.info-ya istinadən xəbər verir ki, gecə saatlarında Mehdiyevin səhhətində ciddi problem yaranıb və onun yaşadığı ünvana təcili tibbi yardım çağırılıb.

Mehdiyevin ailəsi dövlətin Təcili Tibbi Yardım Xidmətinə müraciət etməyib. Mehdiyev üçün özəl klinikalardan birindən həkim briqadası dəvət edilib.

Həkimlərin ilkin tibbi müdaxiləsindən sonra Mehdiyevin vəziyyətinin stabilləşdiyi bildirilir. Məlumata əsasən, 86 yaşlı sabiq PA rəhbəri uzun müddətdir tənəffüs yolları ilə bağlı problemlərdən əziyyət çəkir və son günlər bu problemlər kəskinləşib.

Xatırladaq ki, Ramiz Mehdiyev Dövlət Təhlükəsizliyi Xidmətinin İstintaq Baş İdarəsi tərəfindən dövlət çevrilişinə cəhd və hakimiyyəti zorla ələ keçirmə ittihamları ilə cinayət məsuliyyətinə cəlb edilib. Onun barəsində Səbail Rayon Məhkəməsinin qərarı ilə 4 aylıq ev dustaqlığı qətimkan tədbiri seçilib.

Yanğın zamanı təxliyyə qapısını kim kilidləyib? - Usta DANIŞDI +VİDEO

Kriminal

 

Yasamal rayonu, Mirəli Seyidov küçəsi 19A ünvanında yerləşən çoxmərtəbəli binada baş vermiş yanğınla bağlı yeni detallar məlum olub.Bir neçə gün əvvəl binanın baş ustası Yusif Həsənov şaxtadan gələn yanıq qoxusu ilə bağlı “Loft” restoranına müraciət etdikdə orada restoran əməkdaşları tərəfindən döyüldüyünü iddia edir.

Mediaxeberleri.Az xəbər verir ki, Yusif Həsənov hadisənin detalları barədə jurnalistlərin suallarını cavablandırıb.

O bildirib ki, mərhum Samir müəllimin iştirakı ilə binada iş aparırdılar:

“Samir bəy mənə şaxtaların təmizlənməsi ilə bağlı tapşırıq verdi. Mən də şaxtanın açarını istəyən zaman “Loft” restoranının 3 əməkdaşı mənə hücum edərək döydülər. Bu barədə ərizə vermişəm.

Bizə şaxtaya daxil olmağa icazə vermirdilər. Generatoru oraya çoxdan quraşdırıblar, amma nəyə qoşulduğu barədə məlumatım yoxdur. Əsas yanğın da məhz şaxtadan başlayıb. Binanın şaxtası onların ərazisinə düşürdü, buna görə açarı vermirdilər.

İçəridə ikinci bir qapı var idi. Əvvəl bu qapı binaya məxsus olub, lakin obyekt fəaliyyətə başlayandan sonra kilidləyiblər və bizim ora girişimizə icazə verilməyib. Həmin qapı təxliyyə üçün nəzərdə tutulmuşdu və çölə çıxışı vardı. Qapı açıq olsaydı, insanlar oradan təxliyə ola bilərdi”.

Yusif Həsənov hadisə ilə bağlı hüquq-mühafizə orqanlarına müraciət etdiyini bildirib.

Qeyd edək ki, Bakı şəhəri, Yasamal rayonu, Mirəli Seyidov küçəsində çoxmərtəbəli yaşayış binasında yanğın olub. Hadisə nəticəsində 3 nəfər həlak olub, tüstüdən zəhərlənmə diaqnozu ilə hospitalizasiya olunan 27 nəfərdən 20-nə (13-ü kişi, 7-si qadın) zəruri tibbi xidmətlər göstərilib. Vəziyyəti qənaətbəxş qiymətləndirilən şəxslər ambulator müalicə üçün evə buraxılıblar.

Hazırda 7 nəfərin (5-i qadın, 2-si kişi) müalicəsi Toksikologiya şöbəsində davam etdirilir. Onlardan 6 nəfərin vəziyyəti orta ağır, 1 nəfər azyaşlının vəziyyəti isə ağır olaraq qiymətləndirilir.

Lalə Novruz, BakuPost



Şərhlər

“Araz-Naxçıvan” – “Turan Tovuz”la heç-heçə etdi

İdman

Misli Premyer Liqasında 12-ci tur davam edir.


Mediaxeberleri.Az xəbər verir ki, ikinci oyun gününə nəzərdə tutulan 2 matçdan 1-i artıq başlayıb.

Əvvəlcə “Araz-Naxçıvan” Sumqayıtda “Turan Tovuz”u qəbul edir. Hazırda Tovuz klubu 22 xalla ikinci, Naxçıvan təmsilçisi isə 19 xalla altıncı pillədə qərarlaşıb. 

Günün digər görüşündə isə “Zirə” “Qəbələ”ni sınağa çəkəcək. Paytaxt klubu hazırda 20 xalla turnir cədvəlində üçüncüdür. “Qəbələ” isə “Karvan-Yevlax”la birgə 5 xalla 11-12-ci yerləri bölüşdürür. 

22 noyabr (şənbə)

15:00. “Araz-Naxçıvan” - “Turan Tovuz” - 1:1

Qol: Ba-Muaka Simakala, 21 (1:0), Ayxan Hüseynov, 78 (1:1)
Hakimlər: Rəvan Həmzəzadə, Cəmil Quliyev, Gülnurə Əkbərzadə, Emin Əliyev
VAR: Rəşad Əhmədov
AVAR: Vüqar Həsənli
M.Hüseynzadə adına Sumqayıt şəhər stadionu

17:30. “Zirə” - “Qəbələ”
Hakimlər:
Elvin Bayramov, Rahil Ramazanov, Şirmamed Mamedov, Əli Əliyev
VAR: Nicat İsmayıllı
AVAR: Vüsal Məmmədov
Zirə İdman Kompleksinin stadionu

23 noyabr (bazar)

15:00. “Sabah” - “Şamaxı”

17:30. “Neftçi” - “İmişli”

21 noyabr (cümə)

“Karvan-Yevlax” - “Kəpəz” - 1:2

“Sumqayıt” - “Qarabağ” - 2:4

Bombardirlər:

Ba-Muaka Simakala ("Araz-Naxçıvan") - 6 qol

Coy-Lens Mikels ("Sabah") - 6 qol

Toral Bayramov ("Qarabağ") - 5 qol

Bassala Sambu ("Neftçi") - 4 qol

Aleksandr Ramalinqom ("Sumqayıt") - 4 qol

Tovuzda gəlinini döyən qayınana belə cəzalandırıldı

Kriminal

Tovuzda gəlinini döyən qayınana cərimələnib.

Mediaxeberleri.Az Lent.az-a istinadla xəbər verir ki, hadisə rayonun Qaradaş kəndində qeydə alınıb.

45 yaşlı Mətanət Əzimova (ad və soyad şərtidir) yaşadıqları evdə yaranmış mübahisə zamanı əli ilə gəlinini itələyib və vurub. O, əməlindən peşman olduğunu deyib və məhkəmədən barəsində həbslə bağlı olmayan cəza verilməsini xahiş edib.

Zərərçəkən qadın isə qayınanası ilə barışmaq niyyətində olmadığını deyərək, onun cərimələnməsini istəyib.

Hadisə barədə Mətanət Əzimova barəsində İnzibati Xətalar Məcəlləsinin 157-ci (döymə) maddəsilə protokol tərtib olunub.

Tovuz Rayon Məhkəməsinin qərarı ilə ona 300 manat məbləğində inzibati cərimə cəzası verilib.

Müharibə iştirakçılarını oğurlayan dəstə zərərsizləşdirildi - VİDEO

Dünya

Rusiyada hüquq-mühafizə orqanları müzakirələrə səbəb olan əməliyyat həyata keçiriblər.

Mediaxeberleri.Az REN TV-yə istinadən xəbər verir ki, müharibə iştirakçlarını qaçırıb onlardan döyüşdə iştiraka görə ödənilən pulları tələb edən cinayətkar dəstə zərərsizləşdirilib. Qeyd edilir ki, qrupun üzvləri həbs olunublar.

İş üzrə şübhəlilərdən biri batalhacı dini birliyinin (Rusiyada qadağan edilmiş Batal-Hacı Belxoreva təriqəti, terrorçu və ekstremist kimi tanınır) fəal üzvü olduğu deyilən Ruslan Kartoyevdir. Onun yaxın gələcəkdə istintaq təcridxanasına köçürülməsi planlaşdırılır.

Tural





GƏLƏN İL 300 MANATLA 1 AY YAŞAMAQ MÜMKÜN OLACAQ? – Və ya minimum aylıq yaşam xərcimiz nə qədərdir?

İqtisadi xəbərlər və təhlil

Gələn il üçün Azərbaycanda ehtiyac meyarı və yaşayış minimumu artırılacaq.

Bu, Milli Məclisin ötən gün keçirilən iclasında müzakirəyə çıxarılan “Azərbaycan Respublikasında 2026-cı il üçün yaşayış minimumu haqqında” qanun layihəsində əksini tapıb.

Gələn il üçün yaşayış minimumu və ehtiyac meyarı 285 manatdan 300 manata çatdırılır.

Məlumat üçün bildirək ki, yaşayış minimumu - minimum istehlak səbətinin dəyəri və icbari ödənişlərin cəmindən ibarət sosial normadır. Minimum istehlak səbəti isə insanın sağlamlığının və həyat fəaliyyətinin minimum səviyyəsi üçün zəruri olan ərzaq, qeyri-ərzaq malları və xidmətlərin elmi normalar əsasında müəyyən edilmiş toplusudur. Minimum istehlak səbəti əhalinin əsas sosial demoqrafik qrupları üzrə bir nəfərin və ya ailənin xərc maddələri üzrə formalaşdırılır.

Qeyd edək ki, Azərbaycanda yaşayış minimumu üzrə hər il cuzi miqdarda artımlar qeydə alınır. Məsələn, 2017-ci ildə bu rəqəm 155 manat, 2018-ci ildə 173 manat, 2019-cu ildə 180 manat, 2020-ci ildə 190 manat, 2021-ci ildə 196 manat, 2022-ci ildə 210 manat, 2023-cü ildə 246 manat, 2024-cü ildə 270 manat, cari ildə isə 285 manat olub.



Maraqlıdır, hazırkı bahalaşma və inflyasiya nəticəsində ortaya çıxan qiymətlərlə bir nəfərin aylıq minimum yaşam xərci nə qədərdir?

Məhsul-xidmətlər                 Minimum illik norma      Vahid qiymət           İllik qiymət

- Çörək və çörək məmulatları   136.8 kq                      1.04                       617.7

- Kartof                                       54.8 kq                       1.04                       57.0

- Tərəvəz və bostan məhsulları  97.2 kq                      1.85                       179.8

- Meyvə və giləmeyvə                 38.0 kq                      4.13                       157.0

- Ət və ət məmulatları                  32.9 kq                     13.05                       429.34

- Süd və süd məhsulları               223.6 kq                   10.53                       2354.5

- Balıq və balıq məhsulları           7.7 kq                        7.72                         59.4

- Yumurta                                     150 ədəd                   0.182                       27.3

- Şəkər və qənnadı məmulatları  16.9 kq                       5.33                         90.0

- Bitki yağı, marqarin                    10.9 kq                      8.59                          93.6

- Kərə yağı                                    7.0 kq                       23.7                          165.9

- Digər məmulatlar                        4.7 kq                       7.96                           37.46

Geyim və ayaqqabı:

- Palto tipli üst geyimləri               3 ədəd / 8 il              140.8                           52.8

- Kostyum tipli üst geyimləri          9 ədəd / 4.2 il           32.0                            68.6

- Alt geyimləri                                 9 ədəd / 2.5 il           20.0                             72.0

- Corab məmulatları                       7 cüt / 1.5 il              2.0                               12.0

- Baş geyimləri və xırdavat            4 ədəd / 5 il              15.0                             12.0

- Ayaqqabı                                      6 cüt / 3.5 il              40.0                             68.6

Məişət və digər xidmətlər:

- Məktəb-yazı ləvazimatları             3 ədəd / 1 il              2.46                             7.38

- Yataq ləvazimatları                       11 ədəd / 7.1 il         62.0                              62.93

- Mədəni-məişət və təsərrüfat malları 14 ədəd/10.2 il                                        123.4

- İlkin təlabat / sanitar əşyalar ( illik xərclərin 10%-i)                                           52.38

Kommunal xidmətlər:

- Su təchizatı                                   5 m³/ay                    3.5                                42.0

- Kanalizasiya                                  5 m³/ay                   1.5                                18.0

- Qaz təchizatı                                 21 m³/ay                  2.6                                31.5

- Elektrik təchizatı                            50 kVt/s/ay            —                                     60

- Nəqliyyat                                        692 gediş/il             0.50                                346

- Rabitə                                                  —                     —                                    8.57

- İnternet xidmətləri                                —                     —                                    13.7

Mövcud qiymətlərlə bir nəfər üçün minimum istehlak səbətinin aylıq dəyəri 443.3 manat təşkil edir.

"Azərbaycanın uğurlu xarici siyasəti ölkəmizin nüfuzunu artırır, yeni tərəfdaşlar qazandırır" - Vüqar Rəhimzadə

Siyasi analitik yazılar

Azərbaycanın iqtisadi müstəqilliyi beynəlxalq aləmdə onun siyasi mövqeyinin möhkəmləndirilməsində əhəmiyyətli rol oynayır. Ölkəmizin malik olduğu enerji resurslarından səmərəli istifadə etməsi regional inkişafın aparıcı qüvvəsinə, dünyanın enerji təhlükəsizliyinin təminatçısına çevrilməsini şərtləndirir.

Azərbaycanın dövrün çağırışlarını yüksək səviyyədə yerinə yetirməsi ölkəmizin həm iqtisadi, həm də siyasi müstəqilliyinin təmin edilməsində əhəmiyyətli rol oynayır. Daim malik olduğu təbii resurslara görə dünyanın diqqətində olan Azərbaycanın bu ehtiyatlardan səmərəli istifadə etmək məqsədilə iştirakçısı və təşəbbüsçüsü olduğu enerji layihələrini uğurla həyata keçirməsi yeni körpülərin qurulmasında, əməkdaşlıq əlaqələrinin coğrafiyasının genişlənməsində öz sözünü deyir.


Ümummilli Lider Heydər Əliyevin iqtisadiyyatın inkişafında neft amilinə xüsusi önəm verməsi bugünümüzə və gələcəyimizə xidmət edən mühüm addımlardan biri oldu. Öncə regional çərçivədə qurulan əməkdaşlıq zaman keçdikdə coğrafiyasını genişləndirdi, beynəlxalq miqyas aldı. Cənub Qaz Dəhlizi, onun əsas tərkib hissəsi olan TANAP və TAP layihələri bu gün dünyanın enerji təhlükəsizliyinin təminatında mühüm rol oynayır. Ulu Öndər Heydər Əliyevin müəllifi olduğu neft strategiyasının əsas tərkib hissəsi olan “Əsrin müqaviləsi”nin davamı olaraq imzalanmış “Yeni əsrin müqaviləsi” bu gün Azərbaycana beynəlxalq arenada iqtisadi və siyasi dividendlər qazandırır. İqtisadiyyatın şaxələndirilməsi siyasətinin uğurla həyata keçirilməsi qeyri-neft sektorunun uğurlu inkişafına yol açır.

Artıq bugünün çağırışı yaşıl enerjiyə keçiddir. Bu baxımdan ötən ilin noyabrında Bakıda keçirilən COP29 tədbiri Azərbaycanın bütün imkanlarının təqdimatında əhəmiyyətli rol oynadı. Ötən ilin diplomatik uğuru olan COP29 iqlim konfransına ev sahibliyimizi, eyni zamanda, Azərbaycanın D-8 təşkilatına üzv qəbul edilməsini xatırlasaq bu gün ölkəmizin beynəlxalq münasibətlər sistemində yerini və rolunu aydın şəkildə görə bilərik. “Yaşıl dünya naminə həmrəylik ili”nə təsadüf edən bu mühüm hadisələr Azərbaycanın beynəlxalq nüfuzunun təqdimatı oldu. Azərbaycanın COP29 iqlim konfransına yüksək səviyyədə ev sahibliyi bu sahədə zəngin təcrübəyə malik olduğunu nümayiş etdirdi. Qısa müddətdə Azərbaycan COP-un rahat və yüksək səviyyədə keçirilməsi üçün bütün lazımi hazırlıqları həyata keçirməyə nail oldu.

Bu fikirləri Milli Məclisin deputatı Vüqar Rəhimzadə KİV-ə açıqlamasında bildirib.

Milli Məclisin deputatı qeyd edib ki, Bakıda keçirilən COP29 tədbiri ən möhtəşəm COP-lardan biri kimi tarixə düşdü. 80 dövlət və hökumət başçısının, qeydiyyatdan keçmiş 76 mindən çox iştirakçının qatıldığı COP29-un yüksək səviyyədə təşkili və əldə olunan nəticələr qonaqlar tərəfindən yüksək dəyərləndirildi. COP29-a hazırlıq dövründə genişmiqyaslı və planlaşdırılmış böhtan və qarayaxma kampaniyasına baxmayaraq, Azərbaycan iqlim danışıqlarında tarixi nəticələr əldə etməyə müvəffəq oldu. “Yaşıl dünya naminə həmrəylik!” şüarını rəhbər tutan Azərbaycan bitərəf vasitəçi kimi çıxış edərək danışıqların qərəzsiz aparılması üçün bütün imkanları yaratdı. Bütün proses boyu Azərbaycan inkişaf etməkdə olan ölkələrin, xüsusilə kiçik ada dövlətlərinin və ən az inkişaf etmiş dövlətlərin ehtiyaclarını nəzərə alan nəticə əldə etməyə çağırış etdi. Azərbaycan, həmçinin müstəmləkə idarəçiliyi ilə daha da ağırlaşan ekoloji problemlərdən əziyyət çəkən xalqlar və regionlar ilə həmrəylik nümayiş etdirdi. Eyni zamanda, Azərbaycan inkişaf etmiş və inkişaf etməkdə olan ölkələr arasında körpülərin qurulması üçün səylərini əsirgəmədi və bunun nəticəsində dünya tarixi Bakı nailiyyətinə şahid oldu. COP29-da İtki və Zərər Fondu tam işlək vəziyyətə gətirildi. Ən əsası, Bakı iqlim konfransı 2035-ci ilə qədər inkişaf etməkdə olan ölkələrə 300 milyard ABŞ dolları təmin etmək üçün qarşıya yeni qlobal məqsəd qoyan Yeni Kollektiv Kəmiyyət Məqsədini qəbul etdi. Şübhəsiz, bu razılaşma inkişaf etməkdə olan ölkələrə iqlim dəyişmələrinin fəsadları ilə mübarizədə kömək edəcək. Ümumiləşdirilmiş şəkildə qeyd etsək, Bakı nailiyyəti çoxtərəfliliyin təntənəsi, iqlim diplomatiyasında dönüş nöqtəsi oldu.

Vüqar Rəhimzadə vurğulayıb ki, COP29 ilə Braziliyada keçirilən COP30 arasında müqayisəli təhlil aparsaq tamamilə fərqli bir mənzərənin şahidi olarıq. Möhtəşəmliyi, yüksək təşkilatçılığı, iştirakçıların say tərkibi, qəbul olunan qərarları ilə tarixə yazılan COP29-u heç bir baxımdan yadda qalmayacaq, ardıcıl problem yaşayan COP 30-u müqayisə etmək belə mümkün deyil. Bu gün Azərbaycanın ev sahibliyi ilə Braziliyanın ev sahibliyi arasında fərq diqqətdən kənarda qalmır. Braziliya iqlim konfransına hazırlıq prosesi zamanı COP30-un təyin olunmuş prezidenti, braziliyalı səfir Andre Korrea do Lago mətbuata müsahibəsində “Ötən il noyabrda Azərbaycan COP29-a ev sahibliyi etdi. Azərbaycanın bu prosesdəki rolunu necə qiymətləndirirsiniz” sualını cavablandırarkən bildirmişdir ki, bu, həqiqətən də çox məhsuldar və uğurlu bir il idi. Azərbaycanın nümayəndə heyətində, hökumətində və işgüzar dairələrində çoxlu dəyərli tərəfdaşlar qazandıq. Bakı COP-u konkret hədəflərlə yadda qaldı. Həmçinin COP29 bir sıra hədəflərə nail oldu. Hazırda da Azərbaycanla sıx əməkdaşlıq edirik, çünki ölkəniz hələ də Sədrlik funksiyasını yerinə yetirir. COP-un təşkili sahəsində Azərbaycan hansı istiqamətlərdə Braziliyaya dəstəyinə gəldikdə isə COP30-un prezidenti qeyd etmişdir ki, Azərbaycan bu prosesdə çox böyük dəstək göstərir.

Millət vəkili bildirib ki, ötən ilin mühüm uğurlarından biri də ölkəmizin dekabrın 19-da D-8 təşkilatına üzv qəbul olunması oldu. D-8 İqtisadi Əməkdaşlıq Təşkilatı 1997-ci ildə, inkişaf etməkdə olan səkkiz ölkə tərəfindən qurulub. Bu təşkilatın məqsədi üzv ölkələr arasında iqtisadi, ticarət, maliyyə və texnoloji əməkdaşlığı inkişaf etdirmək, sosial və mədəni əlaqələri gücləndirməkdir. Misirin paytaxtı Qahirə şəhərində inkişaf etməkdə olan səkkiz ölkənin İqtisadi Əməkdaşlıq Təşkilatının (D-8) XI Sammitində ölkəmiz yekdilliklə D-8 təşkilatının üzvü seçildi. Azərbaycanın quruma üzvlüyü uğurlu siyasətinin, beynəlxalq münasibətlər sistemində möhkəmlənən mövqeyinin, söz sahibliyinin nəticəsi kimi dəyərləndirildi. Təşkilatın məqsəd və məramını nəzərə alsaq Azərbaycanın bu quruma üzvlüyünün məhz dünyanı Azərbaycana toplayan COP29 tədbirindən sonrakı dövrə təsadüf etməsi özündə bütün məqamları ehtiva etdi. Prezident İlham Əliyevin qətiyyətli və uğurlu xarici siyasətinin məntiqi nəticəsi olan D-8-ə üzvlüyümüz təşkilat yarandığı gündən ilk genişlənmə kimi əlamətdar oldu.

Bu baxımdan Bakıda “Dialoqun, əməkdaşlığın və regional həmrəyliyin təşviq edilməsi” mövzusunda D-8 Media Forumunun keçirilməsi böyük əhəmiyyət kəsb edir. D-8 Media Forumu olduqca böyük əhəmiyyət kəsb edən bir platformadır. Forum ölkələrimiz arasında mövcud olan dostluğun, əməkdaşlığın və qarşılıqlı etimadın bariz təzahürüdür. Dövlət başçısı İlham Əliyev D-8 Media Forumunun iştirakçılarına müraciətində də bildirdi ki, əlamətdar haldır ki, otuz ilə yaxın müddət ərzində fəaliyyət göstərən bu təşkilat ilk dəfə olaraq genişlənmə ilə əlaqədar qərar qəbul etmişdir. Bu, ölkəmizə olan beynəlxalq etimadın göstəricisi, təşkilata üzv olan hər bir ölkə ilə möhkəm dostluq və əməkdaşlıq münasibətlərimizin, birliyimizin və həmrəyliyimizin təzahürü idi. 1,2 milyard əhalini əhatə edən və böyük iqtisadi potensiala malik D-8 təşkilatına üzv olan dövlətlər ortaq dini-mədəni dəyərləri bölüşürlər. Bu gün artıq üç qitəni əhatə edən D-8 platforması dayanıqlı iqtisadi artım, rəqəmsal transformasiya, süni intellekt, qlobal iqlim dəyişmələri ilə mübarizə və enerji təhlükəsizliyi kimi mühüm sahələrdə inkişafı irəli aparmaq üçün geniş imkanlara malikdir. Hazırda media mühiti sürətli transformasiyaya məruz qalır. D-8 Media Forumunun əsas vəzifələrindən biri – doğru, qərəzsiz, obyektiv və məsuliyyətli informasiya mühitinin qurulması üçün üzv ölkələrin media qurumları arasında etibarlı əməkdaşlığın formalaşdırılmasıdır.

Vüqar Rəhimzadə qeyd edib ki, Azərbaycanın D-8-ə üzvlüyə qəbul edilməsindən ötən bir ilə yaxın müddət ərzində ölkəmizin təşəbbüsü ilə Bakı şəhərində D-8 ölkələrinin QHT-lərinin ilk dəfə görüşü təşkil olundu, D-8 Həftəsi çərçivəsində “D-8 Yüksəksəviyyəli İqlim və Şəhərsalma Dialoq”u baş tutdu. Dövlət başçısı İlham Əliyev müraciətində bu əminliyi də ifadə edir ki, Azərbaycan bundan sonra da təsisat çərçivəsində əməkdaşlığın daha da genişləndirilməsinə öz töhfəsini verməyə davam edəcək.

Milli Məclisin deputatı bu ümumiləşdirməni aparıb ki, Azərbaycanın xarici siyasətinin dəyişməz prinsipləri onun daim yeni tərəfdaşlar qazanmasında əhəmiyyətli rol oynayır.



İmkansız ana xəstə övladının müalicəsi üçün yardım istəyir - FOTO

Sosial

Samirə Orucova 2019-cu ildə anadan olmuş oğlu Nihadın səhhətindəki problemlərlə bağlı ictimaiyyətə müraciət edib.

Ana bildirir ki, doğuşdan bir neçə il sonra Nihadın sağlamlığında qüsur olduğu məlum olub.

Samirə Orucovanın sözlərinə görə, o, ailəli olub, lakin daha sonra boşanıb. Nikahdan iki övladı var. Onun ikinci övladı – Orucov Nihad Kamal oğlunun "laqapet" cihazına ehtiyacı yaranıb. Ana qeyd edir ki, övladı həmyaşıdlarından geri qalır və reaksiya vermir. "Laqapet"in bir seansı 300 manata başa gəlir.

Samirə Orucova imkanlı şəxslərdən kömək istəyir. O bildirir ki, ailənin bütün maddi yükü onun üzərinə düşüb və çarəsiz vəziyyətdədir:

"Bilmirəm, uşaqları dolandırım, yoxsa övladımın müayinəsi və müalicəsini etdirim".

Yardım etmək istəyənlər üçün ana öz bank hesabını təqdim edib:

Kapital Bank: 5239 1517 3928 6964 (Orucova Samirə)

Əlaqə nömrəsi: 070-525-62-03

AZƏRBAYCANDA 4 NAZİRLİK LƏĞV EDİLİR? - Dünyadakı maliyyə böhranı islahatları qaçılmaz edir

Ölkə

Azərbaycanda dövlət aparatının böyüməsi və idarəetmə mexanizminin səmərəliliyi son illərdə ən çox müzakirə edilən məsələlərdəndir. Dövlət idarəçiliyinin yenilənməsi və müasirləşdirilməsi artıq dövrün obyektiv tələbidir.

Ötən illərdə bu istiqamətdə xeyli işlər həyata keçirilib və optimallaşdırma nəticəsində həm dövlətin yükü azalıb, həm də lazımsız xərclərdən qənaət edilib.

Ancaq sürətlə dəyişən iqtisadi-regional mühit, rəqəmsal transformasiya və dövlət xidmətlərinə artan gözləntilər idarəetmə mexanizmlərinin daha yeni mərhələyə keçməsini zəruri edir.

Müasir dövlət modeli çevik qərarvermə, səmərəli resurs bölüşdürməsi və vətəndaş məmnunluğunu prioritetə alan struktur tələb edir. Hazırkı idarəetmə sistemində müxtəlif nazirliklər, komitələr, agentliklər və publik hüquqi şəxslər geniş spektrdə fəaliyyət göstərir.

Bu qurumlar uzun illər ərzində formalaşmış inzibati mexanizmin tərkib hissəsinə çevrilib. Lakin qlobal təcrübə göstərir ki, dövlət aparatının yığcamlaşdırılması, paralel funksiyaların optimallaşdırılması və strukturun sadələşdirilməsi idarəçiliyin daha çevik olmasına, qərarların daha operativ şəkildə icrasına şərait yaradır.

Qeyd edək ki, hazırda ölkədə 17 nazirlik fəaliyyət göstərir. Bundan başqa 7 komitə, bir neçə dövlət xidməti, agentlik, xidmətlər və onlarla publik hüquqi şəxs var.

Dövlət qurumlarının fəaliyyət istiqamətlərinə yenidən baxılması, funksional yanaşmanın gücləndirilməsi və strukturun dövrün çağırışlarına uyğunlaşdırılması islahat gündəminin əsas mövzularından biridir.

Təsadüfi deyil ki, ötən aylarda mətbuatda da islahatların başlayacağı, bir sıra qurumların ləğv ediləcəyi və birləşdiriləcəyi barədə xəbərlər yayılıb.

Təklif olunan islahatlardan biri Dövlət Gömrük Komitəsinin və Dövlət Vergi Xidmətinin Maliyyə Nazirliyinin tərkibində birləşdirilməsidir.

Bu praktika dünyanın bir çox ölkəsində tətbiq olunan müasir fiskal modeldir. Bu yanaşma gəlirlərin vahid mərkəzdən idarə edilməsinə, vergi və gömrük məlumat bazalarının inteqrasiyasına və büdcə planlamasının daha dəqiq aparılmasına imkan verir.

Eyni zamanda, sahibkarların dövlətlə işləməsini sadələşdirir, paralel inzibati prosedurları aradan qaldırır və fiskal nəzarətin şəffaflığını artırır. Bu birləşmə, ümumilikdə, dövlətin gəlir siyasətini daha çevik və səmərəli edə bilər.

Fövqəladə Hallar Nazirliyinin strukturunun optimallaşdırılaraq icra yönümlü dövlət xidmətinə çevrilməsi ilə bağlı təkliflər də son illər müzakirələrdə tez-tez səslənir. Ekspertlər bildirirlər ki, qurumun əsas funksiyaları, yəni yanğınsöndürmə, axtarış-xilasetmə, fövqəladə halların idarə olunması daha çox operativ icra xarakteri daşıdığından, nazirlik statusunun saxlanması əlavə inzibati yük yaradır.

Bu model xidmətin çevikliyini artıra, qərarların qəbulunu sürətləndirə və resursların daha məqsədyönlü istifadəsinə şərait yarada bilər.

Səhiyyə Nazirliyinin, səhiyyə ilə bağlı digər dövlət qurumlarının sosial blok üzrə vahid idarəetmə mexanizminin formalaşdırılması məqsədilə Əmək və Əhalinin Sosial Müdafiə Nazirliyinə birləşdirilməsi və yeni ad altında fəaliyyət göstərməsi ilə bağlı fikirlər də son dövrlər müzakirələrdə geniş yer tutur.

Sosial müdafiə, səhiyyə xidmətləri və həssas qruplarla bağlı siyasətin eyni mərkəzdən idarə olunması daha sistemli yanaşma yarada, paralel icra mexanizmlərini azaltmaqla vətəndaş müraciətlərini sadələşdirə bilər. Bu birləşmə “vahid sosial siyasət” modelinin qurulmasına və resursların daha effektiv bölüşdürülməsinə imkan verə bilər. Eyni yanaşma mədəniyyət və idman sahələrində də keçərlidir.

Mədəniyyət, Gənclər və İdman Nazirliklərinin bir çətir altında birləşdirilməsi həm büdcə xərclərini azalda, həm də idarəçilik funksiyalarını asanlaşdıra bilər.

Energetika və İqtisadiyyat nazirliklərinin birləşdirilməsi iqtisadi siyasətin vahid strateji mərkəzdən idarə olunmasını təmin edə, Kənd Təsərrüfatı və Ekologiya və Təbii Sərvətlər nazirliklərinin birləşdirilməsi isə torpaq, su ehtiyatları, meşə fondu, təbiətdən istifadə kimi sahələrdə daha balanslı idarəetmə yarada bilər.

Hazırda Azərbaycan Avtomobil Yolları Dövlət Agentliyinin AZCON-nun tərkibində olmaması ciddi maraq və heyrət doğuran məsələdir. Bu qurumun niyə Rəqəmsal İnkişaf və Nəqliyyat Nazirliyinin tabeliyində deyil, sualına cavab vermək asan deyil.

Dövlət komitələri, agentliklərin perspektivdə gözlənilən islahatların hədəfində olması isə qaçılmaz görünür.

Müzakirə olunan struktur dəyişiklikləri dövlət aparatının daha müasir, çevik və funksional modelə uyğunlaşdırılması istiqamətində atıla biləcək addımlar hesab edilir.

Bu təkliflər əsasən Azərbaycanda nazirliklərin sayı 13-ə enə bilər. Qurumların birləşdirilməsi, paralel funksiyaların azaldılması və idarəetmənin sadələşdirilməsi həm resursların daha səmərəli istifadəsinə, həm də xidmətlərin və qərarvermənin sürətlənməsinə imkan yarada bilər.

Bu cür yanaşma gələcəkdə dövlət idarəçiliyinin modern standartlara uyğun inkişafı üçün yeni imkanlar açır və idarəetmədə daha sistemli yanaşmanın formalaşmasına şərait yaradır.

İstəsək də, istəməsək də dünya boyunca yaranan maliyyə böhranı, yeni yanaşmalar bu islahatları qaçılmaz edəcək. (modern.az)

В будущее В прошлое

Навигация